V-strom 650
28. 12. 2007
Motocykl Suzuki V-Strom 650
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů | |||
---|---|---|---|
Název modelu: | Suzuki V-Strom 650 | ||
Kategorie: | Enduro, Cestovní motorky, Do 1000 ccm | ||
Modelový rok: | 2007 | ||
Řada: | Suzuki V-Strom | ||
⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu | |||
Hmotnost: | 194 kg | ||
Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih): | 160 mm | ||
Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih): | 163 mm | ||
Úhel hlavy řízení: | 66.2 stupňů | ||
Výška sedla: | 820 mm | ||
Stopa (závlek předního kola): | 110.0 mm | ||
Rozvor: | 1540 mm | ||
Typ rámu: | dvojitý páteřový | ||
Materiál rámu: | hliníková slitina | ||
⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu | |||
Druh motoru: | vidlicový (válce do V) | ||
Takt motoru: | čtyřdobý | ||
Chlazení: | kapalinou | ||
Sekundární převod: | řetěz | ||
Rozvod: | 2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce) | ||
Příprava směsi: | vstřikování | ||
Emise: | Euro 3 | ||
Čištění škodlivin ve výfukových plynech: | řízený katalytický systém, systém dodatečného spalování | ||
Startér: | elektrický spouštěč | ||
Zdvihový objem: | 645.0 ccm | ||
Vrtání: | 81.0 mm | ||
Zdvih: | 62.6 mm | ||
Kompresní poměr: | 11.5:1 | ||
Počet válců: | 2 | ||
Počet ventilů: | 8 | ||
Počet rychlostních stupňů (manuál): | 6 | ||
⇓ Jízdní výkon motocyklu | |||
Točivý moment: | 60.0 Nm při 6400 otáčkách | ||
Výkon motoru: | 49.0 kW / 66.6 koní při 8800 otáčkách | ||
Max. rychlost: | 195 km/h | ||
Zrychlení z 0 na 100 km/h: | 4.5 s | ||
⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva | |||
Druh paliva: | Natural 95 | ||
Objem nádrže: | 22.0 litrů | ||
Spotřeba paliva: | 4.5 litrů na 100 kilometrů | ||
⇓ Ostatní vlastnosti a parametry | |||
Brzdy přední: | dvojité kotoučové | ||
Brzdy zadní: | kotoučové | ||
Sériový rozměr pneu vpředu: | 110/80 - 19 | ||
Sériový rozměr pneu vzadu: | 150/70 - 17 | ||
Ostatní: | ABS v sérii | ||
Kde koupit: | Pneumatiky-kola.cz |
Další informace: Motocykl je kombinací kompaktního a obratného stroje s pružnou dvouválcovou pohonou jednotkou. Toto cestovní enduro je vhodné do podmínek, kde 1000-ka může být těžkopádná a vy máte po ruce motocykl, který se nechá řídit vámi a né naopak.